Среда, 26. Децембар 2018.

Осавремењавање информационог система неготинске општинске управе

Унапређење рада Локалне пореске администрације општине Неготин кроз набавку информационог система за подршку администрирању фискалних форми у општинској управи назив је пројекта који је у Општини Неготин реализован захваљујући Министарству за државну управу и покалну самоуправу.  Поменути пројекат омогућиће   брже и квалитетнијег увођења е-управе и савремених информационих технологија ради унапређења и модернизације рада органа јединице локалне самоуправе, као и техничких услова за електронско повезивање са државним и другим органима и организацијама.


„Ове године смо аплицирали код Министарства за државну управу и локалну самоуправу пројектом који се односи на унапређење и осавремењавање рада локалне пореске администрације и општинске управе. Реч је о ИТ сектору у коме смо имали проблеме. Реализацијом пројекта, набавком, санацијом и заменом мреже и опреме проблеми су решени. Захваљујем се Министарству државне управе и локалне самоуправе и Влади Републике Србије  који су препознали значај и пружили подршку у реализацији која износи преко 3 милиона динара. Пројекат је реализован, опрема је стигла и већ се користи и ми смо технички повезани са државним органима и другим самоуправама. Систем је бржи, ефикаснији што ће користити  и грађанима“ истакао је Владимир Величковић, председник Општине Неготин.


Пројектом су обезбеђени информациони систем за подршку администрању свих форми у општинској управи који ће омогућити реализацију захтева које ће поставити  јединствени систем локалних самоуправа, санација и допуна мрежне инфраструктуре и замена застареле опреме и   обука за коришћење новог система за локалну пореску администрацију. Урађена комплетна мрежна инфраструктура, промењени су застарели уређаји и додавани нови корисници, замењени су ормани за мрежну инфраструктуру и набављена опрема: 10 рачунара, 12 лап топова, 13 штампача, 8 монитора, 12 скенера и остала пратећа опрема. Вредност пројекта износи 3.143.450 динара.