Услугe хуманог хватања и збрињавања паса луталица у 2014. години
Преузмите : Конкурсну документацију
Преузмите : Обавештење о потписаном уговору
1. ПОЗИВ ЗА ДОСТАВЉАЊЕ ПОНУДЕ
1.1.ПОДАЦИ О НАРУЧИОЦУ
/назив, адреса, интернет страна и врста наручиоца/
Наручилац : Председник општине Неготин, Трг Стевана Мокрањца број 1., 19300 Неготин
е-маил: informatikang@yahoo.com, МБ 07203047,ПИБ 100565361,Жиро рачун : 840-166640-49
Број телефона: 019/544- 000 локал 130, интернет страна www.negotin.rs ,
1.2. ВРСТА НАРУЧИОЦА
Корисник буџетских средстава( у даљем тексту : Наручиоц) на основу члана 39. и 60.став 1., тачка Закона о јавним набакама ("Сл.гласник РС", број 124/2012 ) и Правилника о обавезним елементима конкурсне документације у поступцима јавних набавки и начину доказивања испуњености услова („Сл. гласник РС „ број 29/2013 и 104/2013) и Прилога 3Б позива све заитересоване понуђаче да припреме и поднесу понуду у складу са законом, позивом и конкурсном документацијом.
Понуђачи морају да испуњавају све законске услове за учешће у поступку јавне.
1.3. ВРСТА ПОСТУПКА ЈАВНЕ НАБАВКЕ
Поступак јавне набавке мале вредности спроводи се у складу са Законом о јавним набавкама
(„Сл. гласник РС“ бр.124/2012) и Правилника о обавезним елементима конкурсне документације у поступцима јавних набавки и начину доказивања испуњености услова(„Сл.гласникРС„ бр. 29/2013) и Прилога 3Б .
На ову набавку ће се примењивати и други прописи:Закон о буџету РС за 2013 годину, Закон о општем управном поступку; Закон о облигационим односима; Закон о роковима измирења новчаних обавеза у комерцијалним трансакцијама ( „ Сл. Гласник РС“ бр.119/2012 ), Закон о добробити животиња ( „ Сл. гласник РС „ број 41/2009 )и Нормативи за услуге који су предмет набавке.
1.4 ПРЕДМЕТ ЈАВНЕ НАБАВКЕ, СПЕЦИФИКАЦИЈА И ОПИС УСЛИГА, КОЛИЧИНА УСЛУГА, МЕСТО ВРШЕЊА УСЛУГА
Предмет јавне набавке су услуге - Услугe хуманог хватања и збрињавања паса луталица у 2014.години.Ознака из ОРН: 77400000 - Услуге у области зоологије
1.4.а Спецификација специјализованих услуга:
1.Хватање паса луталица ручно, мередов-мрежама и даљинским омамљивањем фармацеутским средствима (CO2 омамљивач).
2.Евидентирање, превоз ухваћених паса,
3.Вакцинација и обележавање (микрочиповање) ухваћених паса,
4.Стерилизација ухваћених паса,
5.Израда целокупне потребне документације везане за евидентирање ухваћених паса луталица,
6.Смештај ухваћених паса по важећем Закону
7.Враћање паса који су прошли стручну тријажу на првобитно место хватања
8.Остале неопходне мере
1.4.б Количина услуга:
Специјализоване услуге ће се вршити у 10 (десет) долазака - акција
1.4.ц Место вршења услуга
Место вршења услуга је територија општине Неготин и пословне просторије добављача.
1.5. КРИТЕРИЈУМ ЗА ОЦЕЊИВАЊЕ ПОНУДА
Критеријум за оцењивање понуда је најнижа понуђена цена.
Уколико понуђач у својој понуди не наведе све јединичне цене, понуда ће бити одбијене као некомплетна.
1.5.а Елементи критеријума на основу којих ће наручилац извршити доделу уговора у ситуацији када постоје две или више понуда са истом понуђеном ценом.
У ситуацији када постоје две или више понуде које имају исту најнижу понуђену цену наручилац ће избор најповољније понуде извршити на тај начин што ће изабрати понуду понуђача који је понудио најкраћи рок извршења услуге.
У ситуацији када постоје две или више понуда са истом понуђеном ценом и роком извршења услуга наручилац ће извршити доделу уговора на тај начин што ће изабрати понуду понуђача који је понудио најдужи рок важења понуде.
1.6. НАЧИН ПРЕУЗИМАЊА КОНКУРСНЕ ДОКУМЕНТАЦИЈЕ И ИНТЕРНЕТ СТРАНА ГДЕ ЈЕ ДОКУМЕНТАЦИЈА ДОСТУПНА
Сви заинтересовани понуђачи могу преузети конкурсну документацију на адреси : Општине Неготин,Трг Стевана Мокрањца број 1. 19300 Неготин на тој адреси могу се добити и остали подаци и доступна на увид на интернет страни : www.negotin.rs и Порталу јавних набавки.
1.7. НАЧИН ПОДНОШЕЊА ПОНУДА И РОК
Понуда се сматра благовременом ако је примљена код наручиоца до 03.07.2014. године, до 13,00 сати.
Понуђачи подносе понуду препорученом пошиљком или лично на адресу Наручиоца: Председник општине Неготин, Трг Стевана Мокрањца бр.1.19300 Неготин
Уколико понуђач подноси понуду лично,понуду завести у услужном центру општине Неготин .
Понуда се доставља у писаном облику, у затвореној коверти овереној печатом, на којој је на предњој страни текст :
„НЕ ОТВАРАТИ “
ПОНУДА ЗА НАБАВКУ УСЛУГА
За набавку услуга хуманог хватања и збрињавања паса луталица у 2014. години
/ залепити ОБРАЗАЦ 5 на предњој страни коверте/
На полеђини коверте обавезно назначити тачан назив, број телефона и факс понуђача, адресу понуђача и име и презиме овлашћеног лица за контакт.
Понуђач може да поднесе само једну понуду.
Наручилац ће, по пријему одређене понуде, назначити датум и сат њеног пријема и понуђачу ће, на његов захтев, издати потврду о пријему.
У потврди о пријему наручилац ће навести датум и сат пријема понуде.
Понуду коју наручилац није примио у року одређеном за подношење понуда, односно која је примљена по истеку дана и сата до којег се могу понуде подносити, сматраће се неблаговременом.
Наручилац ће, након окончања поступка отварања понуда, неблаговремену понуду вратити неотворену понуђачу, са назнаком да је поднета неблаговремено.
У року за подношење понуде понуђач може да измени , допуни или опозове своју понуду, на начин који је одређен за подношење понуде. Понуђач је дужан да јасно назначи који део понуде мења односно која документа накнадно доставља.
По истеку рока за подношење понуда понуђач не може да повуче нити да мења своју понуду, а уколико то учини или уколико не потпише уговор о јавној набавци када је његова понуда изабрана као прихватљива, наручилац може да закључи уговор са првим следећим најповољнијим понуђачем у складу са чланом 113. Закона о јавним набавкама(''Сл.гласник РС“, бр.124/2012).
1.8. МЕСТО, ВРЕМЕ И НАЧИН ОТВАРАЊА ПОНУДА
Јавно отварање понуда ће се обавити дана 03.07.2014. године у 13:15 сати, у просторијама Општине Неготин, Трг Стевана Мокрањца број 1., Неготин, мала сала општине Неготин.
1.9. УСЛОВИ ПОД КОЈИМ ПРЕДСТАВНИЦИ ПОНУЂАЧА МОГУ УЧЕСТВОВАТИ У ПОСТУПКУ ОТВАРАЊА ПОНУДА
Присутни представници понуђача који ће присуствовати поступку отварања понуда, дужни су да наручиоцу предају писмена пуномоћја, на основу којих ће доказати овлашћење за учешће у поступку јавног отварања.
2.0. РОК ЗА ДОНОШЕЊЕ ОДЛУКЕ
Одлука о додели уговора, која ће бити образложена и која ће садржати податке из извештаја о стручној оцени понуда, податке из члана 105.Закона, осим података из члана 105.став 2.тач.9 и 10, наручилац ће донети у оквирном року који не може бити дужи од десет дана од дана од дана отварања понуда.
2.1. ОСОБА ЗА КОНТАКТ
Додатне информације и објашњења у вези са припремом понуде, понуђачи могу добити сваког радног дана од особе за контакт: Миле Траиловић тел.019/544 000 локал 130.