Уторак, 11. Септембар 2018.

ОГЛАС ЗА ПРВО ЈАВНО НАДМЕТАЊЕ ЗА ДАВАЊЕ У ЗАКУП ЛОКАЛА У ПОПОВИЦИ, СИКОЛУ И РЕЧКОЈ

Преузмите: Оглас
Преузмите: Нацрт уговора - Поповица
Преузмите: Нацрт уговора - Сиколе
Преузмите: Нацрт уговора - Речка
Преузмите: Менично овлашћење - Поповица
Преузмите: Менично овлашћење - Сиколе
Преузмите: Менично овлашћење - Речка
Преузмите: Пријаву на оглас физичко лице - Поповица
Преузмите: Пријаву на оглас за предузетника - Поповица
Преузмите: Пријаву на оглас за правно лице - Поповица
Преузмите: Пријаву на оглас физичко лице - Сиколе
Преузмите: Пријаву на оглас за предузетника - Сиколе
Преузмите: Пријаву на оглас за правно лице - Сиколе
Преузмите: Пријаву на оглас физичко лице - Речка
Преузмите: Пријаву на оглас за предузетника - Речка
Преузмите: Пријаву на оглас за правно лице - Речка


Општина Неготин, Комисија за спровођење поступка давања у закуп посебних делова зграда у јавној својини општине Неготин, на основу Решења председника општине Неготин број: 361-25/2018-IV/01  од  27. јуна 2018.године и члана 14. Одлуке о стварима у својини општине Неготин (,,Службени лист општине Неготин”, број: 8/2017), о б ј а в љ у ј е


ОГЛАС
ЗА ПРВО ЈАВНО НАДМЕТАЊЕ ЗА ДАВАЊЕ У ЗАКУП ЛОКАЛА У ПОПОВИЦИ, СИКОЛУ И РЕЧКОЈ

1. ПРЕДМЕТ ЗАКУПА

1) Предмет закупа је пословни простор-локал бр.3, у згради старог Дома културе у Поповици, површине 10,80 m2, по почетној лицитационој закупнини 162,00 динара без пореза на додату вредност.
Депозит за учешће на јавном надметању у износу од 162,00 динара без ПДВ-а вршиће се уплатом на рачун 840-718804-26 с позивом на број: 97 76-072, прималац општина Неготин.
Докуметнација у вези непокретности и сама непокретност се може разгледати дана 12. септембра 2018. године у 10,00 часова у локалу 3 у згради старог Дома културе у Поповици.

2) Предмет закупа је пословни простор-локал, у згради старе основне школе у Сиколу, укупне површине 63,42 m2, а састоји се од локала површине 8,00 м2, канцеларије површине 11,90 м2 и магацина површине 43,52 м2, по почетној лицитационој закупнини 1.467,40 динара без пореза на додату вредност.
Депозит за учешће на јавном надметању у износу од 1.467,40 динара без ПДВ-а вршиће се уплатом на рачун 840-718804-26 с позивом на број: 97 76-072, прималац општина Неготин.
Докуметнација у вези непокретности и сама непокретност се може разгледати дана 13. септембра 2018. године у 10,00 часова у локалу у згради старе основне школе у Сиколу.

3) Предмет закупа је пословни простор-локал, у згради Дома културе у Речкој, укупне површине 66,00 m2, а састоји се од локала површине 43,44 м2 и магацина површине 22,56 м2, по почетној лицитационој закупнини 877,20 динара без пореза на додату вредност.
Депозит за учешће на јавном надметању у износу од 877,20 динара без ПДВ-а вршиће се уплатом на рачун 840-718804-26 с позивом на број: 97 76-072, прималац општина Неготин.
Докуметнација у вези непокретности и сама непокретност се може разгледати дана 14. септембра 2018. године у 10,00 часова у локалу у згради Дома културе у Речкој.


2. УСЛОВИ ЗАКУПА

Пословни простор се дајe у закуп:
на одређено време, на период од 5 (пет) година;
лицима која обављају делатност откупа млека за пословни простор под 1) и 2), односно трговинску делатност за пословни простор под 3), а делатност могу променити уз претходну писану сагласност закуподавца, а све евентуално потребне техничке услове за обављање делатности предвиђене посебним прописима, а које буде дужан да испуни по захтеву надлежне инспекције или другог органа или организације, обезбеђује будући закупац без права на накнаду трошкова од закуподавца;
у постојећем - "виђеном" стању, тако да се закупац потписом уговора о закупу одриче било каквих примедби по основу евентуалних материјалних недостатака на предметној непокретности и закуподавац не сноси одговорност за штету коју закупац претрпи после одржаног јавног надметања уколико закупац пропусти могућност да разгледа пословни простор и упозна се са условима закупа и стањем пословног простора;
уз обавезу закупца да пословни простор не може давати у подзакуп;
уз обавеза закупца да месечно плаћа излицитирану закупнину увећану за месечни индекс раста потрошачких цена и порез на додату вредност;
уз обавезу правног лица или предузетника, учесника јавног надметања са најповољнијом понудом, да у року од 3 радна дана од дана одржаног јавног надметања достави менично овлашћење, десет бланко оверене и потписане менице и доказ да је менице регистровао код банке код које води пословни рачун у Регистар меница и овлашћења у корист Месне заједнице Шаркамен, а ако то не учини губи право на повраћај депозита;
уз обавезу физичког лица, учесника јавног надметања са најповљнијом понудом, да у року од 30 дана од дана одржаног јавног надметња, достави менично овлашћење, десет бланко оверене и потписане менице и доказ да је менице регистровао код банке код које води пословни рачун у Регистар меница и овлашћења у корист Месне заједнице Шаркамен и региструје се као правно лице или предузетник код Агеницје за привредне регистре, а ако то не учини губи право на повраћај депозита;
уз обавезу закупца да закључи уговор о закупу пословног простора на основу нацрта уговора о закупу пословног простора и потпише менично овлашћење по обрасцу меничног овлашћења који је саставни део пријаве на јавно надметање.

3. УСЛОВИ ПРИЈАВЉИВАЊА

Право учешћа на огласу имају сва физичка и правна лица, као и предузетници која уплате депозит и која испуњавају услове из огласа, осим:
1) закупац непокретности у општинској својини који има дуговања за закупнину и неплаћене трошкове коришћених комуналних производа и услуга, телекомуникационих услуга, електричне енергије или је нанео штету непокретности у својини општине Неготин,
2) најповољнији понуђач из ранијих поступака давања у закуп који није уплатио разлику између депозита и понуђеног износа или је одустао од закључења уговора о закупу или је од закљученог уговора о закупу одустао у року од шест месеци од закључења, и то најмање годину дана од дана последњег одржаног јавног надметања на коме је учествовао,
3) закупац коме је рачун био у блокади дуже од 30 дана у току последњих годину дана.
Рок за подношење пријава је 8 (осам) дана од дана објављивања огласа на огласној табли општине Неготин, а најкасније до 15.00. часова, 18. септембра 2018. године
Јавно надметање ће се одржати дана 20. септембра 2018.године у малој сали Скупштине општине Неготин са почетком у 11,00 часова.
Пријаве се подносе искључиво на обрасцу пријаве који се преузима у пријемној канцеларији општинске управе општине Неготин, међуспрат, трг Стевана Мокрањца 1, 19 300, Неготин, радним даном од 07.00 до 15.00 часова, или електронским путем преко wwwnegotin.rs, а саставни део пријаве је: образац меничног овлашћења, нацрт уговора о закупу пословног простора, изјава о: сагласности за учешће на јавном надметању по условима садржиним у огласу, упознатости са садржином нацрта уговора о закупу пословног простора, сагласности да након јавног надметања уколико да најповољнију понуду закључи уговор о закупу пословног простора по нацрту уговора о закупу пословног простора, изјаву да ће непокретност преузети у виђенм стању, изјаву да ће доставити средство обезбеђења из тачке 6. и 7. наведних у делу огласа 2.УСЛОВИ ЗАКУПА, доказ о уплаћеном депозиту и број рачуна за евентуални повраћај депозита.

  а) све податке о подносиоцу пријаве:
- за физичка лица - име и презиме, адресу, број личне карте, јединствени матични број грађана и фотокопију личне карте, пуномоћје за лице које заступа подносиоца пријаве;
- за предузетнике: име и презиме предузетника, адресу пребивалишта, број личне карте, јединствени матични број грађана, назив радње, матични број,порески идентификациони број,копију решења о додељеном ПИБ-у, копију потврде о извршеном евидентирању ПДВ-а (уколико је у систему ПДВ-а),копију уговора о отварању и вођењу рачуна код пословне банке, пуномоћје за лице које заступа подносиоца пријаве, решење о упису у регистар Агенције за привредне регистре, картон депонованих потписа код пословне банке код које има рачун, образац оверених потписа овлашћених лица за заступање тзв. ОП образац, потпис и печат овлашћеног лица за заступање;
- за правна лица - назив и седиште, матични број, порески идентификациони број, копију решења о додељеном ПИБ-у, копију потврде о извршеном евидентирању ПДВ-а (уколико је у систему ПДВ-а),копију уговора о отварању и вођењу рачуна код пословне банке, решење о о упису у регистар Агенција за привредне регистре, пуномоћје за лице које заступа подносиоца пријаве, картон депонованих потписа код пословне банке код које има рачун, образац оверених потписа овлашћених лица за заступање тзв. ОП образац, потпис и печат овлашћеног лица за заступање;
 
б) податке из огласа о пословном простору за који се пријава подноси и број и датум огласа

Пријаве се лично предају  радним даном до 15 часова за време трајања огласног рока на пријемној канцеларији општинске управе општине Неготин, Трг Стевана Мокрањца 1, 19 300, Неготин, или шаљу препорученом пошиљком, с тим да се благовременом сматра пријава која стигне до 15.30. часа последњег радног дана огласног рока, а и оне приспеле на пријемну канцеларију писарнице општинске управе најкасније до часа почетка јавног надметања.

4. ИЗБОР НАЈПОВОЉНИЈЕГ ПОНУЂАЧА

Подносилац неблаговремене или непотпуне пријаве не може учествовати у поступку јавног надметања, а непотпуна или неблаговремена пријава биће одбачена.
Посутпак јавног надметања спровешће комисијски.
Подносилац пријаве губи право на враћање депозита уколико не прихвати почетну висину закупнине или одбије да потпише изјаву да је понудио највиши изос закупнине односно да је понудио износ закупнине који се сматра највишим јер је претходник са вишом понуђеном закупнином одбио да потпише изјаву или у року од 15 дана од дана пријема позива закуподавца не закључи уговор о закупу пословног простора.
Депозит се враћа осталим подносиоцима пријава који нису успели на јавном надметању најкасније по коначности одлуке о избору најповљнијег понуђача.
Након прихватања почетног износа закупнине лицитација се наставља са лицитационим кораком који износи 5% од претходно понуђеног износа закупнине, све док после трећег позива председника комисије нико од учесника најавном надметању не учини повољнију понуду.
Критеријум за избор најповољнијег понуђача је висина понуђене закупнине, као и да испуњава остале услове из огласа.
Поступак јавног надметања сматра се успелим и у случају достављања једне исправне пријаве за учешће којом се подносилац пријаве региструје и присуствује јавном надметању и проглашава закупцем, ако прихвати почетну висину закупнине.
Пословни простор ће се дати у закуп наредом учеснику по закупнини коју је понудио, све до исцрпљивања понуда свих понуђача, у случају:
одустанка првог од потписивања изјаве да је понудио највиши износ закупнине и од уплате разлике између депозита и понуђеног износа у року од 24 часа од одржаног јавног надметања, ако наредни уплати разлику између депозита и понуђеног износа у року од два радна дана од одржаног јавног надметања,
одустанка првог од закључења уговора у року од 15 дана од дана доношења одлуке о давању закуп.
Одлуку о давању у закуп пословног простора донеће Председник општине Неготин.
Оглас истакнути на огласној табли месне заједнице Шаркамен, пословном простору који се издаје у закуп, огласној табли општине Неготин и објавити преко Телевизије „ТРАНС“.
О резултатима јавног надметања председник општине обавестиће учеснике у року од 15 дана од дана доношења одлуке о давању закуп.
Заинтересована лица могу се информисати ближе о условима за издавање у закуп пословног простора за време трајања огласног рока радним даном од 13.00 — 14.00  часова.
Информације ће бити пружане на питања постављена на e-mail: ruzica.milanovic@negotin.rs или у канцеларији 71, Oпштинске управе општине Неготин, лицу за контакт: Ружица Милановић, тел. број: 019/544 000, локал 126, моб.тел. 069/848 27 27.

Број: 361-39/2018-IV/01
Дана: 10. септембра 2018. године
Н е г о т и н

 

ПРЕДСЕДНИК КОМИСИЈЕ,
____________________________________
Весна Лазаревић, дипл.правник