Петак, 10. Јул 2015.

Набавка, испорука и уградња ПВЦ столарије на Дому културе у Александровцу

Преузмите: Позив за достављање понуда
Преузмите: Конкурсну документацију
Преузмите : Прво појашњење Конкурсне документације
Преузмите: Обавештење о закљученом уговору

 

1. ПОЗИВ ЗА ДОСТАВЉАЊЕ ПОНУДЕ/ у складу са Прилогом 3Б ЗЈН /

1.1. ПОДАЦИ О НАРУЧИОЦУ/ назив, адреса, интернет страна и врста наручиоца /

Месна заједница Александровац, општина Неготин, село Александровац, интернет страна www.negotin.rs ,

1.2. ВРСТА НАРУЧИОЦА

Корисник буџетских средстава( у даљем тексту : Наручиоц) на основу члана 39. и 60.став 1., тачка Закона о јавним набакама ("Сл. гласник РС ", број 124/2012 и 14/2015 ) и Правилника о обавезним елементима конкурсне документације у поступцима јавних набавки и начину доказивања испуњености услова ( „ Сл. Гласник РС „ број 29/2013 и 104/2013) и Прилога 3Б позива све заитересоване понуђаче да припреме и поднесу понуду у складу са законом, позивом и конкурсном документацијом.
Понуђачи морају да испуњавају све законске услове за учешће у поступку јавне.

1.3. ВРСТА ПОСТУПКА ЈАВНЕ НАБАВКЕ

Поступак јавне набавке мале вредности спроводи се у складу са Законом о јавним набавкама( „ Сл. Гласник РС“ бр.124 / 2012 и 14/2015 ) и Правилника о обавезним елементима конкурсне документације у поступцима јавних набавки и начину доказивања испуњености услова ( „ Сл. Гласник РС „ број 29/2013 и 104/2013 ) и Прилога 3Б .
На ову набавку ће се примењивати и други прописи : Закон о буџету РС за 2015. годину, Закон о општем управном поступку; Закон о облигационим односима ; Закон о планирању и изградњи, Закон о роковима измирења новчаних обавеза у комерцијалним трансакцијама ( „ Сл. Гласник РС“ бр.119/2012 )и Нормативи за радове и материјал који се уграђује.

1.4. ПРЕДМЕТ ЈАВНЕ НАБАВКЕ

Предмет ЈНМВ је додела Уговора о јавној набавци добара- Набавка, испорука и уградња ПВЦ столарије на Дому културе у Александровцу , шифра из општег речника 45421000 –столарски радови и уградња столарије, 44221000 – Прозори, врата и сродни артикли, на основу Предмера и предрачуна радова урађен од Завода за урбанистичко планирање и пројектовање општине Неготин бр. 350-124/2015-V од 22.06.2015.год., a на основу Главног пројекта- Реконструкција објекта и израда кровне и дела плафонске конструкције Дома културе Нпр+Впр+Сп у Александровцу урађен од стране –Пројектни биро“Буги “, Салаш.

1.5. КРИТЕРИЈУМ ЗА ОЦЕЊИВАЊЕ ПОНУДА

Критеријум за оцењивање понуда је најнижа понуђена цена уз испуњење свих административних и техничких захтева у конкурсној документацији.
Уколико понуђач у својој понуди не наведе све јединичне цене, понуда ће бити одбијене као некомплетна.
У ситуацији када постоје две или више понуда са истом ценом Наручилац ће избор најповољније понуде извршити на тај начин што ће изабрати понуду понуђача који је понудио краћи рок за испоруку добара.

1.6. НАЧИН ПРЕУЗИМАЊА КОНКУРСНЕ ДОКУМЕНТАЦИЈЕ И ИНТЕРНЕТ СТРАНА ГДЕ ЈЕ ДОКУМЕНТАЦИЈА ДОСТУПНА

Сви заинтересовани понуђачи могу преузети оригинал конкурсну документацију на адреси : Општина Неготин, канцеларија 105 , Трг Стевана Мокрањца број 1. 19300 Неготин на тој адреси могу се добити и остали подаци и доступна на увид на интернет страни : www.negotin.rs и на Порталу јавних набавки .

Понуда се доставља у затвореној коверти, са назнаком „ПОНУДА ЗА ЈАВНУ НАБАВКУ ДОБАРА БР. 1/2015 – Набавка, испорука и уградња ПВЦ столарије на Дому културе у Александровцу .
- НЕ ОТВАРАТИ“, лично или путем поште, на адресу Општинска управа општине Неготин, Књиговодствени сервис МЗ,Трг Стевана Мокрањца 1, 19300 Неготин, до дана 20.07.2015. године до 10,00 часова. На полеђини коверте се наводи назив, контакт особа, број телефона и адреса понуђача.

1.7. НАЧИН ПОДНОШЕЊА ПОНУДА И РОК

Понуда се сматра благовременом ако је примљена код наручиоца до 20.07.2015. године до 10,00 часова .
Понуђачи подносе понуду препорученом пошиљком или лично на адресу :
Општинска управа општине Неготин, Књиговодствени сервис МЗ,Трг Стевана Мокрањца 1, 19300 Неготин.
Понуду завести у услужном центру општине Неготин и доставити затим у канцеларију бр. 105 Понуда се доставља у писаном облику са конкурсном документацијом , у затвореној коверти овереној печатом, на којој је на предњој страни текст :
„ПОНУДА ЗА ЈАВНУ НАБАВКУ БР. 1/2015
Набавка, испорука и уградња ПВЦ столарије на Дому културе у Александровцу
број ЈН 1/2015.
- НЕ ОТВАРАТИ“-
/ залепити ОБРАЗАЦ 11 на предњој страни коверте и уписати назив понуђача/
На полеђини коверте обавезно назначити тачан назив, број телефона и факс понуђача, адресу понуђача и име и презиме овлашћеног лица за контакт.
Понуђач може да поднесе само једну понуду.
Наручилац ће , по пријему одређене понуде, назначити датум и сат њеног пријема и понуђачу ће , на његов захтев, издати потврду о пријему.
У потврди о пријему наручилац ће навести датум и сат пријема понуде.
Понуду коју наручилац није примио у року одређеном за подношење понуда, односно која је примљена по истеку дана и сата до којег се могу понуде подносити, сматраће се неблаговременом.
Наручилац ће, након окончања поступка отварања понуда, неблаговремену понуду вратити неотворену понуђачу, са назнаком да је поднета неблаговремено.
У року за подношење понуде понуђач може да измени , допуни или опозове своју понуду, на начин који је одређен за подношење понуде. Понуђач је дужан да јасно назначи који део понуде мења односно која документа накнадно доставља.
По истеку рока за подношење понуда понуђач не може да повуче нити да мења своју понуду, а уколико то учини или уколико не потпише уговор о јавној набавци када је његова понуда изабрана као најповољнија, наручилац је овлашћен да уновчи гаранцију дату уз понуду.

1.8. МЕСТО, ВРЕМЕ И НАЧИН ОТВАРАЊА ПОНУДА

Јавно отварање понуда ће се обавити дана 20.07.2015. године, у 10,15 сати, у просторијама Општине Неготин, Трг Стевана Мокрањца број 1., Неготин, мала сала општине Неготин .

1.9. УСЛОВИ ПОД КОЈИМ ПРЕДСЕТАВНИЦИ ПОНУЂАЧА МОГУ УЧЕСТВОВАТИ У ПОСТУПКУ ОТВАРАЊА ПОНУДА

Присутни представници понуђача који ће присуствовати поступку отварања понуда, дужни су да наручиоцу предају писмена пуномоћја, на основу којих ће доказати овлашћење за учешће у поступку јавног отварања.

2.0. РОК ЗА ДОНОШЕЊЕ ОДЛУКЕ

Одлука о додели уговора , која ће бити образложена и која ће садржати податке из извештаја о стручној оцени понуда, податке из члана 105. Закона , осим података из члана 105. став 2. тач.9 и 10, наручилац ће донети у оквирном року који не може бити дужи од десет дана од дана од дана отварања понуда.