Nabavka građevinskog materijala, nameštaja i električnih uređaja za seoska domaćinstva
Preuzmite: Obaveštenje o pokretanju nabavke
Preuzmite: Uputstvo za ponuđače
Preuzmite: OBRAZAC 1 - Obrazac ponude
Preuzmite: OBRAZAC 4 - Izjava ponuđača
Preuzmite: Obrazac 4a - Izjava proizvođača o ispunjavanju obaveznih uslova i dodatnih finansijskih uslova
u postupku nabavke male vrednosti
Preuzmite: OBRAZAC 3 - Sredstvo obezbeđenja za ozbiljnost ponude
Preuzmite: OBRAZAC 6 – Sredstvo obezbeđenja za dobro izvršenje posla
Preuzmite: Opšti uslovi ugovora
Preuzmite: Ugovorni sporazum o isporuci dobara
Preuzmite: Obrazac ispunjenosti uslova
Preuzmite: Projektni zadatak za isporuku dobara
Preuzmite: Aneks 1 - Tehnički zahtevi i standardi
Preuzmite: Aneks 2 - Struktura kolicina za materijal VH - Negotin CENA
Preuzmite: Aneks 2 - Struktura kolicina za materijal VH - Negotin KORISNICI
Preuzmite: Aneks 2 - Struktura kolicina za materijal VH - Negotin SUMMARY
Preuzmite: Aneks 2 - Struktura kolicina za materijal VH - Negotin VENDORSLIST
Preuzmite: Odluku o dodeli ugovora
Preuzmite: Obaveštenje o zaključenom ugovoru
|
NABAVKA GRAĐEVINSKOG MATERIJALA, NAMEŠTAJA I ELEKTRIČNIH UREĐAJA ZA SEOSKA DOMAĆINSTVA |
|
|
OBAVEŠTENJE O POKRETANJU NABAVKE – NABAVKA MALE VREDNOSTI |
|
|
|
|
Broj publikacije: |
RHP-W4-VEG/COMP4-2015 |
|
|
|
|
Program i finansiranje: |
Zajednički regionalni program o trajnim rešenjima za izbeglice i raseljena lica (Regional Housing Programme – RHP/ Program stambenog zbrinjavanja u Republici Srbiji) Okvirni sporazum zaključen između Banke za razvoj Saveta Evrope i Republike Srbije u vezi sa Regionalnim programom stambenog zbrinjavanja, potpisan 25. oktobra 2013. godine i Ugovor o donaciji zaključen između Banke za razvoj Saveta Evrope i Republike Srbije u vezi sa realizacijom četvrtog potprojekta Regionalnog programa stambenog zbrinjavanja, potpisanog 12.oktobra 2016.godine. |
|
|
|
|
Ime Naručioca: |
Opština Negotin |
|
|
|
|
Adresa Naručioca: |
Trg Stevana Mokranjca broj 1., Negotin |
|
|
|
|
Internet adresa Naručioca: |
www.negotin.rs |
|
|
|
|
Tip javne nabavke: |
Postupak nabavke male vrednosti |
|
|
|
|
Tip ugovora: |
Ugovor o nabavci dobara |
|
|
|
|
Nabavka građevinskog materijala, šifra iz ORN: 44110000 Nabavka nameštaja za kuću, šifra iz ORN: 39140000 Nabavka aparata za domaćinstvo, šifra iz ORN: 39700000 U sporazumu o implementaciji programa o stambenom zbrinjavanju u Srbiji, kupovina seoskih kuća predviđena je kao jedan od modaliteta (A7: Seoske kuće) koji će biti sproveden u više implementacionih faza. Pomenuti modalitet stambenog zbrinjavanja definisan je kao pružanje finansijske podrške krajnjim korisnicima za kupovinu seoskih kuća uklјučujući obezbeđivanje neophodnog građevinskog i drugog materijala u obliku „malih grantova“ i odnosi se na izbeglice koje se žele integrisati u lokalne zajednice kao korisnici. Obim ovog projekta podrazumeva kupovinu seoskih kuća i obezbeđivanje neophodnog građevinskog i drugog materijala u obliku ''malih grantova'' za 1 (jednog) korisnika na teritoriji opštine Negotin. |
||
|
|
|
Vrednost sredstva obezbeđenja za ozbiljnost ponude |
5.308,64 RSD bez PDV-a |
|
|
|
|
Procenjena vrednost nabavke iznosi |
||
|
176.954,61 RSD bez PDV-a. |
|
|
|
|
Kriterijumi kvalifikacije: |
||
|
Pravo učešća imaju sva zainteresovana lica koja nastupaju pojedinačno ili u grupi, a koja ispunjavaju kriterijume za učešće definisane u delu tenderske dokumenacije: Uputstvo za ponuđače, Odeljak 3:Pravo učešća, kao i uslove definisane u Vodiču za nabavku dobara, radova i usluga Banke za razvoj saveta Evrope; Odeljak 3.3: Podobnost za učestvovanje u postupku i obezbeđivanje dobara, radova i usluga. http://www.coebank.org/documents/107/Procurement_Guidelines_LJhjgEt.pdf |
|
|
|
|
Kriterijumi izbora: |
||
|
Ponuđači su u obavezi da ispune dole navedene uslove. U slučaju podnošenja ponude u grupi, ovi selekcioni uslovi odnosiće se na grupu ponuđača u celosti. 1. Finansijski kapacitet ponuđača: U slučaju da je ponuđač pravno lice, informacije koje mora da dokaže: a) Da ponuđač nije imao registrovane blokade računa u poslednjih dvanaest (12) meseci do dana objavljivanja obaveštenja o pokretanju nabavke. Ova odredba odnosi se na sve ponuđače iz grupe ponuđača i podizvođače. b) Da nad ponuđačem nije pokrenut postupak stečaja ili likvidacije, odnosno prethodni stečajni postupak. Ova odredba se odnosi na sve ponuđače iz grupe ponuđača i podizvođače. c) Poslovni prihod: Ponuđač mora da poseduje prosečan poslovni prihod, tokom prethodne tri godine (2016, 2017 i 2018), iznosi 1,5 puta procenjene vrednosti nabavke. (Najmanje 265.431,91 RSD) Grupa ponuđača: Jedan od članova grupe ponuđača u obavezi je da ispuni ne manje od 50% navedenog uslova. 2. Tehnički kapacitet ponuđača: a) Transportni kapacitet: Najmanje jedan kamion i najmanje jedan viljuškar, u vlasništvu ili iznajmljen. Grupa ponuđača: Navedeni uslov potrebno je da ispunjava grupa u celosti (makar jedan član grupe ponuđača). |
|
|
|
|
Kriterijum dodele ugovora |
||
|
Najniža ponuđena cena U slučaju dve ponude sa najnižom ponuđenom cenom, najpovoljnijom ponudom će se smatrati ponuda sa dužim rokom važenja ponude. |
|
|
|
|
Pristup tenderskoj dokumentaciji, internet adresa sa koje se mogu preuzeti tenderska dokumenta: |
www.negotin.rs |
|
|
|
|
Podnošenje ponuda, rok za podnošenje ponuda: |
Ponuda bi trebalo podneti kao preporučeno pismo sa povratnicom, ili u slučaju ličnog dostavljanja sa predatom potvrdom o prijemu ponude. Ponuda se mora podneti na sledeću adresu: Trg Stevana Mokranjca broj 1., Negotin. Ukoliko se ponuda dostavlja lično, adresa za dostavljanje je: Trg Stevana Mokranjca broj 1., Negotin, u periodu od 09:00h do 15:00h. Krajnji rok za dostavljanje ponuda je: 20.01.2020.godine, do 12:00h. |
|
|
|
|
Sastanak za otvaranje ponuda – datum, vreme i mesto: |
Otvaranje ponuda održaće se 20.01.2020.godineu 12:30 h, u prostorijama Opštine Negotin, Trg Stevana Mokranjca broj 1., 19300 Negotin. |
|
|
|
|
Uslovi za učešće na sastanku za otvaranje ponuda: |
||
|
Naručilac će ponude otvarati javno i otvaranju može prisustvovati svako zainteresovano lice, u vreme i na mestu određenom u ovom Obaveštenju i u Uputstvu ponuđačima. U postupku otvaranja ponuda mogu aktivno učestvovati samo ovlašćeni predstavnici ponuđača, u kom slučaju su u obavezi su da dostave ovlašćenje za prisustvovanje i potpisivanje, kao i da potpišu dokument kojim potvrđuju svoje prisustvo. |
|
|
|
|
Rok za donošenje odluke o dodeli ugovora: |
Najkasnije 30 dana od isteka roka za podnošenje ponuda |
|
|
|
|
Kontakt: |
Vesna Lazarević jnnegotin@gmail.com |
|
|
|
|
Ostale informacije: |
||
|
Nabavke dobara, radova i usluga finansiranih od strane programa stambenog zbrinjavanja u Republici Srbiji, pripremljena su, dodeljena i organizovana u saradnji sa partnerskim zemljama i CEB Priručnikom za dobra, radove i usluge, objavljenom na vebsajtu: http://www.coebank.org/documents/107/Procurement_Guidelines_LJhjgEt.pdf |