Понедељак, 01. Јул 2013.

Јавни позив за подношење понуда у отвореном поступку за јавну набавку радова на изградњи секундарне канализационе мреже са прикључцима у селу Прахово, МЗ Прахово

Преузмите : Конкурснa документацијa
Преузмите :
Обавештење о дану отварања понуда за ЈНВВ
Преузмите : Обавештење о потврди референце МЗ Прахово
Преузмите : Обавештење о доказима за порезе и доприносе МЗ Прахово

На основу члана 55.и Прилога 3 под Б  Закона о јавним набавкама ( „Службени гласник РС“бр. 124/2012  ) 

МЕСНА ЗАЈЕДНИЦА ПРАХОВО ОПШТИНЕ НЕГОТИН

Трг Стевана Мокрањца број 1.

19300   Неготин

објављује

 

 ЈАВНИ ПОЗИВ

ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА У ОТВОРЕНОМ ПОСТУПКУ

 за јавну набавку радова на изградњи секундарне канализационе мреже са прикључцима у селу Прахово, МЗ Прахово   

 Редни број ЈНВВ  1/2013 

1. Назив, адреса и интернет страна наручиоца : Месна заједница Прахово, село Прахово, општине Неготин ,www.negotin.rs ,

2. Врста наручиоца : Корисник буџетских средстава( у даљем тексту : Наручиоц)

3 .Врста поступка јавне набавке : Отворени поступак ( члан 60. ЗЈН„ Сл. гласник РС „ број 124/2012 ).

4. Опис предмета јавне набавке радова : Набавkaрадовa на изградњи секундарне канализационе мреже са прикључцима у селу Прахово, МЗ Прахово.a наоснову основу Главног пројекта фекалне канализационе мреже у насељу Прахово, урађен 2002. године од стране предузећа за грађевинарство, производњу,инжињеринг „ МП – ВЕЛИКА  МОРАВА“ из Београда и одобрења за изградњу број : 351-441/2003 – III /03 od 16.10.2003. годинеиРевалоризација секундарне канализационе мреже насеља , ДОО „ Гринич“ Ниш, број 60-Р/2013 , јун, 2013. године.

Инсталациони радови у грађевинарству , који се изводе у селу Прахово, МЗ Прахово у периоду од три године u дужини од 6000метара ,  ознака из класификације делатности 43.2 инсталациони радови у грађевинаратву, 45000000  грађевински радови  ознака из општег речника . радови обухватају примремне радове, земљане, тесарске, бетонски и армирано бетонски радови, монтажа цевовода и остали радови .

5. Предмет јавне набавке није обликован по партијама.

6. У случају подношења понуде са подизвођачем навести проценат вредности набавке који се извршава преко подизвођача ,  а који не може бити већи од 50% као и део предмета набавке који ће извршити преко подизвођача  а све   у складу са чланом 80. Закона о јавним набавкама ( “ Сл. Гласник РС “ број 124/2012).

7.Критеријум  за избор најповољније понуде  је најнижа понуђена цена уз испуњење свих административних и техничких захтева у конкурсној документацији , допунски критеријум  одређен у конкурсној документацији.

 Уколико понуђач у својој понуди  не наведе све јединичне цене, понуда ће бити одбијена у складу са чланом 106. став 1. тачка 5. ЗЈН ( „ Сл. Гласник РС „ број 124/2012 ).

8.  Начин преузимања конкурсне документације, односно интернет стране где јеконкурсна документација доступна : Наручилац ће од објављивања јавног позива у „ Службеном гласнику РС“  , Порталу јавних набавки и интернет страни ,www.negotin.rs  омогућити заинтерсованим лицима увид и преузимање конкурсне документације.

Конкурсна документација се преузима у просторијама Општине Неготин, општинска управа општине Неготин, канцеларија 104. 19300 Неготин , а може се доставити и поштанском пошиљком на писмени захтев понуђача, при чему пошиљалац не сноси никакву одговорност за неблаговремену доставу пошиљке.

При преузимању конкурсне документације обавезно је прилагање доказа о уплати неповратног износа од 3.000,00 динара, за откуп конкурсне документације, на текући рачун: 840- 3889645 - 02 позив на број  97   76 - 072  код Управе за Трезор .

 

Представник понуђача, изузев директора фирме је дужан да приложи писмено овлашћење издато од стране директора које садржи основне податке за преузимање конкурсне документације.

Конкурсна документација може се доставити и поштом у року од 2 дана од пријема захтева за достављање конкурсне документације.

Захтев треба да садржи основне податке о заинтересованом понуђачу(  назива фирме, адресу,особа за контакт , телефон и назив јавне набавке и број,итд).

Заинтересовани понуђач захтев и доказ о извршеној уплати трошкова откупа конкурсне документације, доставља наручиоцу поштом на адресу наручиоца :

Месна заједница Прахово, општина Неготин ,Трг Стевана Мокрањца број 1. Неготин

Канцеларија 104.19300 Неготин

или путем факса број 019/ 541- 386

Уплаћена средства за конкурсну документацију се не враћају.

9. Интернет адреса : www.negotin.rs

10 . Начин подношења понуда и рок, место, време и начин отварања   :  Понуде се достављају лично или поштом  у запечаћеној коверти  са назнаком :

Понуда  за јавну набавку  радова на изградњи секундарне канализационе мреже са прикључцима у селу Прахово, МЗ Прахово

ЈНВВ бр.  1/2013 – НЕ ОТВАРАТИ

Понуђачи су дужни да понуду сачине према Закону о јавним набавкама ( „Сл. гласник РС“ бр. 124/2012 ) и упутству Наручиоца и да је доставе  30- тог  дана од дана објављивања позива за подношење понуда  у Сл. гласнику РС до 10,00 часова, без обзира на начин достављања,  у запечаћеном омоту, на адресу :

Месна заједница Прахово, општина Неготин

Трг Стевана Мокрањца број 1. Неготин

Канцеларија бр.  104.19300 Неготин

Понуђач је дужан да на полеђини коверте назначи назив, адресу, телефон и контакт особу.

Благовременим се сматрају понуде које су до истека рока за подношење понуда приспеле наручиоцу,без обзира на начин на који су послате.

Уколико крајњи рок за достављање понуда пада у нерадни дан( субота,недеља и државни празник), крајњи рок за достављање понуда је први следећи радни дан до 10,00 часова.

Код рокова који се у поступку ове јавне набавке рачунају од када је јавни позив објављен у „ Службеном гласнику РС“ дан у који је објављен позив за доставу понуда не рачуна се у рок, већ се за почетак рока узима први наредни дан од објављивања јавног позива.

Неблаговремене понуде неће бити разматране, већ ће неотворене бити враћене понуђачима уз назнаку да су неблаговремене.

Јавно отварање понуда обавиће се у дан истека рока за доставу понуда у 10,15 часова у Малој сали општине Неготин , први спрат зграде општине, Трг Стевана Мокрањца бр.1 у Неготину.

За активно учествовање у поступку отварања понуда,представници понуђача, изузев директора фирме,власника радње, односно предузетника, у обавези су да пре почетка отварања понуда комисији за јавне набавке предају уредно пуномоћје за активно учешће у поступку јавног отварања понуда.

11. Рок за доношење одлуке : Одлука о додели уговора , која ће бити образложена и која ће садржати податке из извештаја о стручној оцени понуда, податке из члана 105. Закона  , осим података из члана 105. став 2. тачка  9 и 10, наручилац ће донети у оквирном року који не може бити дужи од двадесет пет  дана од дана од дана  отварања понуда, осим у нарочито оправданим случајевима, као што је обимност или сложеност понуда, када рок може бити 40 дана од дана отварања понуда.

12. Лице за контакт : Филип Илић , телефон 064 30 45 635 ,

                                      Богдан Гугић , телeфон : 063 42 17 88.

                                                                                                                     МЗ ПРАХОВО

                                                                                                                        Савет МЗ

                                                                                                                  Председник савета

                                                                                                                       Богдан Гугић

Назив понуђача: __________________________________

ЈНВВ број: 1/2013

Број: ___________

Датум: _________

Радови на изградњи секундарне канализационе мреже са прикључцима у селу Прахово, МЗ Прахово

 

ПОТВРДА ЗА РЕФЕРЕНЦЕ

 

Назив и седиште Наручиоца: ______________________________________.

Матични број: ______________, ПИБ: __________________.

Телефон и контакт особа:__________________________________.

 

На основу чл. 77. ЗЈН-а Наручилац издаје:

 

ПОТВРДУ

да је понуђач _______________________________________________ (назив и седиште) у последње три године извршио  радове ( водовод и канализација) у оквирима уговореног квалитета и уговореног рока, те није било реализације уговорених казни по било ком основу или другог спора по овом уговору.

Табела

Ред бр.

Предмет уговора

Број и датум уговора

Укупна вредност предметнихрадова по уговору

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Потврда се издаје на захтев понуђача ______________________________________ (назив и седиште) ради учешћа у поступку јавне набавке бр.1/2013 и у друге сврхе се не може користити. Потврђујем печатом и потписом да су горе наведени подаци тачни.

Напомена: Образац ће понуђач копирати у довољном броју примерака и доставити уз своју понуду за сваког наручиоца појединачно или са истим текстом али у форми наручиоца који издаје потврду.

 

Место и датум:                                                                

                                                            мп                    <span style="mso-spa