Петак, 18. Јул 2014.

Јавна набавка - путничко возило за потребе услуге "помоћ у кући"

Преузмите: Конкурсну документацију

Преузмите: Oбавештење о закљученом уговору

 

1.    ПОЗИВ ЗА ДОСТАВЉАЊЕ ПОНУДЕ

1.1.ПОДАЦИ О НАРУЧИОЦУ/ назив, адреса, интернет страна и врста наручиоца /

    Председник општине Неготин, Трг Стевана Мокрањца бр.1, 19300 Неготин, интернет страна www.negotin.rs ,

1.2. ВРСТА НАРУЧИОЦА

    Корисник буџетских средстава( у даљем тексту : Наручиоц) на основу  члана 39. и 60.став 1., тачка Закона о јавним набакама ("Сл. гласник РС ", број 124/2012 ) и Правилника о обавезним елементима конкурсне документације у поступцима јавних набавки и начину доказивања испуњености услова (  „Сл. гласник РС“  број 29/2013 ) и Правилника о ближем уређивању поступка јавне набавке број 404-6/2014 – II/08 од 13.03.2014.год. и Прилога 3Б позива све заитересоване понуђаче да припреме и поднесу  понуду  у складу са законом, позивом и  конкурсном документацијом.
    Понуђачи морају да испуњавају све законске услове за учешће у поступку јавне.
 
1.3.ВРСТА ПОСТУПКА ЈАВНЕ НАБАВКЕ

    Поступак јавне набавке мале вредности спроводи се у складу са Законом о јавним набавкама ( „Сл.гласник РС“ бр.124 / 2012 )  и Правилника о обавезним елементима конкурсне документације у поступцима јавних набавки и начину доказивања испуњености услова ( „Сл. гласник РС“ број 29/2013 ) и Правилника о ближем уређивању поступка јавне набавке број 404-6/2014 – II/08 од 13.03.2014.год. и Прилога 3Б .
    На ову набавку ће се примењивати и други прописи :Закон о буџету РС за 2014 годину, Закон о општем управном поступку; Закон о облигационим односима; Закон о роковима измирења новчаних обавеза у комерцијалним трансакцијама ( „Сл.гласник РС“ бр.119/2012 ).
   
1.4  ПРЕДМЕТ ЈАВНЕ НАБАВКЕ

    Предмет ЈНМВ  је набавка добра – путничког возила за потребе услуге „помоћ у кући“, приликом свакодневних посета старима у руралној области на територији општине Неготин, са техничким карактеристикама возила:
 мотор..... 1.5dCi 75ks/55KW – Euro V – Disel,
 тип мењача – мануелни са 5 брзина.
                       
1.5. КРИТЕРИЈУМ ЗА ОЦЕЊИВАЊЕ ПОНУДА

    Критеријум за оцењивање понуда је најнижа понуђена цена.
    Уколико понуђач у својој понуди  не наведе све јединичне цене, понуда ће бити одбијене  као некомплетна.
    У ситуацији када постоје две или више понуда са истом ценом Наручилац ће избор најповољније понуде извршити на тај начин што ће изабрати понуду понуђача који је понудио краћи рок за испоруку добара.

1.6.  НАЧИН ПРЕУЗИМАЊА КОНКУРСНЕ ДОКУМЕНТАЦИЈЕ И ИНТЕРНЕТ СТРАНА ГДЕ ЈЕ ДОКУМЕНТАЦИЈА ДОСТУПНА

    Сви заинтересовани понуђачи могу преузети оригинал  конкурсну документацију на адреси : Општина Неготин, канцеларија бр.65 , Трг Стевана Мокрањца број 1. 19300 Неготин. На тој адреси могу се добити и остали подаци а документација је  доступна  на увид и на интернет страни  :  www.negotin.rs и Порталу јавних набавки.                              
1.7.  НАЧИН  ПОДНОШЕЊА ПОНУДА И РОК

    Понуда се сматра благовременом ако је примљена код  наручиоца до  26.06.2014. године,   до 10,00 сати.
    Понуђачи подносе понуду препорученом пошиљком или лично на адресу : Наручиоца: Председник општине Неготин, Трг Стевана Мокрањца бр.1. 19300 Неготин.
    Понуду завести у услужном центру општине Неготин и доставити затим у канцеларију бр.65.

    Понуда се доставља у писаном облику, у затвореној коверти  овереној печатом, на којој је на предњој страни  текст :
- „Понуда - не отварај“-
„Набавка добра – путничког возила за потребе услуге „помоћ у кући“, приликом свакодневних посета старима у руралној области на територији општине Неготин.
/  залепити ОБРАЗАЦ 7 на предњој страни коверте и уписати назив понуђача/

    На полеђини коверте обавезно назначити тачан назив, број телефона и факс понуђача, адресу понуђача и име и презиме  овлашћеног лица за  контакт.
    Понуђач може да поднесе само једну понуду.

    Наручилац ће , по пријему одређене понуде, назначити датум и сат њеног пријема и понуђачу ће , на његов захтев, издати потврду о пријему.
    У потврди о пријему наручилац ће навести датум и сат пријема понуде.
    Понуду коју наручилац није примио у року одређеном за подношење понуда, односно која је примљена по истеку дана и сата до којег се могу понуде подносити, сматраће се неблаговременом.
    Наручилац ће , након окончања поступка отварања понуда, неблаговремену понуду вратити неотворену понуђачу, са назнаком да је поднета неблаговремено.
    У року за подношење понуде понуђач може да измени , допуни или опозове своју понуду, на начин који је одређен за подношење понуде. Понуђач је дужан да јасно назначи који део понуде мења односно која документа накнадно доставља.
    По истеку рока за подношење понуда понуђач не може да повуче нити да мења своју понуду, а уколико то учини или уколико не потпише уговор о јавној набавци када је његова понуда изабрана као прихватљива, наручилац може да закључи уговор са првим следећим најповољнијим понуђачем у складу са чланом 113. Закона о јавним набавкама( „Сл.гласник РС“ бр. 124 / 2012  )

1.8.    МЕСТО, ВРЕМЕ И НАЧИН  ОТВАРАЊА ПОНУДА

    Јавно отварање понуда ће се обавити дана 26.06.2014. године, у 10:15 сати, у просторијама  Општине Неготин, Трг Стевана Мокрањца број 1., Неготин, мала сала  општине Неготин .

1.9.    УСЛОВИ ПОД КОЈИМ ПРЕДСТАВНИЦИ ПОНУЂАЧА МОГУ УЧЕСТВОВАТИ У ПОСТУПКУ ОТВАРАЊА ПОНУДА

    Присутни представници понуђача који ће присуствовати поступку отварања понуда, дужни су да наручиоцу предају писмена пуномоћја, на основу којих ће доказати овлашћење за учешће у поступку јавног отварања.

2.0. РОК ЗА ДОНОШЕЊЕ ОДЛУКЕ

    Одлука о додели уговора , која ће бити образложена и која ће садржати податке из извештаја о стручној оцени понуда, податке из члана 105. Закона  , осим података из члана 105. став 2. тач.9 и 10, наручилац ће донети у оквирном року који не може бити дужи од десет дана  од дана  отварања понуда.


2.1.  ОСОБА ЗА КОНТАКТ

    Додатне информације и објашњења у вези са припремом понуде, понуђачи могу добити сваког радног дана од особе за контакт : Бранкица Димитријевић тел. 019/ 544-000 лок.191.


I
          ОПШТИ ПОДАЦИ О НАБАВЦИ            

                

1.1.ПОДАЦИ О НАРУЧИОЦУ
                            / назив, адреса, интернет страна и врста наручиоца /

     Председник општине Неготин, Трг Стевана Мокрањца бр. 1, 19300 Неготин, интернет страна www.negotin.rs ,

2.    ВРСТА ПОСТУПКА ЈАВНЕ НАБАВКЕ

    Поступак јавне набавке мале вредности-добра спроводи се у складу са Законом о јавним набавкама  ( „Сл.гласник РС“ бр.124/2012 )  и Правилника о обавезним елементима конкурсне документације у поступцима јавних набавки и начину доказивања испуњености услова ( „Сл. гласник РС“ број 29/2013 ) и Правилника о ближем уређивању поступка јавне набавке број 404-6/2014 – II/08 од 13.03.2014.год. и Прилога 3Б .

1.3.  ОСОБА ЗА КОНТАКТ

    Додатне информације и објашњења у вези са припремом понуде, понуђачи могу добити сваког радног дана од особе за контакт : Бранкица Димитријевић тел. 019/ 544-000 лок.191.
                                                                       II

ПОДАТКЕ О ПРЕДМЕТУ ЈАВНЕ НАБАВКЕ

2.1.  ПРЕДМЕТ ЈАВНЕ НАБАВКЕ

    Предмет  ЈНМВ  је набавка добра – путничког возила за потребе услуге „помоћ у кући“, приликом свакодневних посета старима у руралној области на територији општине Неготин, са техничким карактеристикама возила:
 мотор..... 1.5dCi 75ks/55KW – Euro V – Disel,
 тип мењача – мануелни са 5 брзина.


2.2.ТЕХНИЧКЕ СПЕЦИФИКАЦИЈЕ И ЗАХТЕВИ


Назив ставке:        Путничко возило

Количина:              1

ТЕХНИЧКИ ДЕТАЉИ


1.    Општи опис
    
    Путничко возило за потребе услуге „помоћ у кући“, приликом свакодневних посета старима у руралној области на територији општине Неготин.Посете ће обављати служба геронтодомаћица при Центру за социјални рад Неготин.

2.    Техничке спецификације
Тип мотора: 1.5dCi,  Euro 5
Врста погонског горива: Disel
Снага мотора:75ks/55KW
Тип мењача: Mануелни – 5 брзина
Боја :бела

3.    Серијска опрема
   
АБС + систем помоћи при наглом кочењу
Надзор стабилности возила ЕСП + Контрола проклизавања АСР
Ваздушни јастук за возача и сувозача
Бочни ваздушни јастуци
Електрични Серво управљач
Ручни клима уређај
Радио CD MP3 Bluetooth USB AUX са команде на волану
Челичне фелне 15“ са украсним поклопцима Aracaju
Централно закључавање са даљинским управљањем
Електрично подизање предњих стакала
Светла за маглу напред
Браници у боји каросерије
Хромиран средишњи део управљача и руб звучника
Три  наслона за главу позади
Резервни точак стандардних димензија
Дељива  задња клупа 1/3-2/3


4.     Гарантни рок
3 године или 100.000 км.

5.    Рок испоруке
    Одмах након уплате вредности путничког возила на рачун добављача, а након процедуре ослобађања од ПДВ-а ( финансирање из средстава донација) и после преноса средстава Делегације Европске Уније у РС на наменски рачун града Зајечара, који ће се пренети општини Неготин а према Акционом плану и одобреном буџету Пројекта.

ОБАВЕЗНИ УСЛОВИ  ЗА УЧЕШЋЕ У ПОСТУПКУ ЈАВНЕ НАБАВКЕ ИЗ ЧЛАНА 75. и 76. ЗАКОНА И УПУТСТВО КАКО СЕ ДОКАЗУЈЕ ИСПУЊЕНОСТ ТИХ УСЛОВА

2.4. Испуњеност услова из члана 75. став 1. закона понуђач-правно лице доказује достављањем следећих доказа одређени чл. 77. Закона :

1. Извод из регистра Агенције за привредне регистре ПРИЛОГ 1.
2. Потврда надлежног суда  да он и његов законски заступник није осуђиван за неко од кривичних дела као члан организоване криминалне групе, да није осуђиван за кривична дела против привреде, кривична дела против животне средине, кривично дело примања или давања мита, кривично дело преваре  ПРИЛОГ 2.

3. Потврде надлежног суда да му није изречена мера забране обављања делатности, која је на снази у време објављивања односно слања позива за подношење понуда . ПРИЛОГ БР. 3

4. Потврда надлежног пореског органа и организације за обавезно социјално осигурање да је измирио доспеле порезе, доприносе и друге јавне даџбине ( Пореске управе Министарства финансија Републике Србије и Потврда јединице локалне самоуправе – Управе јавних прихода) ПРИЛОГ БР.4
     5. да има важећу дозволу надлежног органа за обављање делатности која је предмет јавне набавке, за ову јавну набавку није потребно  ПРИЛОГ бр.5;
Доказ из става 1. тач. 2), 3) и 4) овог члана не може бити старији од два месеца пре отварања понуда у складу са законом.
Доказ из става 1. тачка 3) овог члана мора бити издат након објављивања позива за подношење понуда, односно слања позива за подношење понуда.
     -  Испуњеност обавезних услова за учешће у поступку јавне набавке, предузетник као понуђач,  доказује достављањем следећих доказа:
1) извода из регистра Агенције за привредне регистре, односно извода из одговарајућег регистра;
2) извода из казнене евиденције, односно уверења надлежне полицијске управе Министарства унутрашњих послова да није осуђиван за неко од кривичних дела као члан организоване криминалне групе, да није осуђиван за кривична дела против привреде, кривична дела против заштите животне средине, кривично дело примања или давања мита, кривично дело преваре;
3) потврде прекршајног суда да му није изречена мера забране обављања делатности или потврде Агенције за привредне регистре да код овог органа није регистровано, да му је као привредном субјекту изречена мера забране обављања делатности;
4) уверења Пореске управе Министарства финансија и привреде да је измирио доспеле порезе и доприносе и уверења надлежне управе локалне самоуправе да је измирио обавезе по основу изворних локалних јавних прихода;
5) важеће дозволе за обављање одговарајуће делатности, издате од стране надлежног органа, ако је таква дозвола предвиђена посебним прописом.
6) Понуђач мора приликом састављања своје понуде изричито да наведе да су поштовали обавезе које произилазе из важећих прописа о заштити на раду , запошљавању и условима рада, заштити животне средине , као и да понуђач гарантује да је ималац права интелектуалне својине
Доказ из става 1. тач. 2), 3) и 4) овог члана не може бити старији од два месеца пре отварања понуда, у складу са законом.
Доказ из става 1. тачка 3) овог члана мора бити издат након објављивања позива за подношење понуда, односно слања позива за подношење понуда.
- Испуњеност обавезних услова за учешће у поступку јавне набавке, физичко лице као понуђач,  доказује достављањем следећих доказа:
1) извода из казнене евиденције, односно уверења надлежне полицијске управе Министарства унутрашњих послова да није осуђиван за неко од кривичних дела као члан организоване криминалне групе, да није осуђиван за кривична дела против привреде, кривична дела против животне средине, кривично дело примања или давања мита, кривично дело преваре;
2) потврде прекршајног суда да му није изречена мера забране обављања одређених послова;
3) уверења Пореске управе Министарства финансија и привреде да је измирио доспеле порезе и доприносе и уверења надлежне управе локалне самоуправе да је измирио обавезе по основу изворних локалних јавних прихода;
4) важеће дозволе за обављање одговарајуће делатности, издате од стране надлежног органа, за ову јавну набавку није потребно.
Доказ из става 1. тач. 1) и 3) овог члана не може бити старији од два месеца пре отварања понуда.
Доказ из става 1. тачка 2) мора бити издат након објављивања позива за подношење понуда, односно слања позива за подношење понуда.

Понуђач мора приликом састављања своје понуде изричито да наведе да су поштовали обавезе које произилазе из важећих прописа о заштити на раду , запошљавању и условима рада, заштити животне средине , као и да понуђач гарантује да је ималац права интелектуалне својине.
Доказ под тачком 2.4. од 2) до 4) не може бити старија од два месеца пре отварања понуда.

УМЕСТО  ГОРЕ НАВЕДЕНИХ ПРИЛОГА (1- 4) И ДОКАЗА ЗА ДОКАЗИВАЊЕ ДОДАТНИХ УСЛОВА ЗА  КОЈЕ СЕ ОПРЕДЕЛИО НАРУЧИОЦ, ЗА ОВУ ЈАВНУ НАБАВКУ НА ОТВАРАЊУ ПОНУДА МОЖЕ ДА ДОСТАВИ САМО :
 ОБРАЗАЦ 4. Изјаву о испуњењу неопходних законских услова и додатних услова -  из члана 75.тачка 1 до 4. Закона о јавним набавкама (“Службени гласник РС” бр.124/2012), дату под пуном моралном, материјалном и кривичном одговорношћу, потписану и оверену од стране овлашћеног лица понуђача.
 Уколико понуду подноси понуђач који наступа самостално или понуђач који  наступа са подизвођачем Изјаву којом потврђује да испуњава све услове из члана 75.тачка 1 до 4. Закона о јавним набавкама – Образац 4 потписује само понуђач.
Уколико понуду подноси група понуђача Изјаву којом потврђује да испуњава  услове од тачке 1 до 4  из члана 75. Закона о јавним набавкама – Образац 4 потписује сваки члан групе понуђача.
Докази о испуњености услова могу се достављати у неовереним копијама, а наручилац може пре доношења одлуке о додели уговора, захтевати од понуђача , чија је понуда на основу извештаја комисије за јавну набавку оцењена као најповољнија, да достави на увид оригинал или оверену копију свих или појединих доказа.
Ако је понуђач доставио изјаву из члана 77. став 4 овог закона , наручилац може пре доношења одлуке о додели уговора, захтевати од понуђача , чија је понуда на основу извештаја комисије за јавну набавку оцењена као најповољнија, да достави на увид оригинал или оверену копију свих или појединих доказа.
Ако понуђач у остављеном року који не може бити краћи од пет дана, не достави на увид оригинал или оверену копију тражених доказа, наручилац ће његову понуду одбити као неприхватљиву.
Понуђачи ниси дужни да доставе доказе који су јавно доступни на интернет страцама надлежних органа .
Понуђач може да наведе интернет страну на којој су тражени подаци јавно доступни.
У овој набавци наручилац се определио да је Изјава понуђача довољан доказ и не тражи доставу других обавезних доказа из чл. 75. тач. 1 до 4., за тачку 5. може доставити фотокопију доказа ако је потребна у овој набавци и довољан доказ о испуњеност додатних услова из члана 76. Закона . Докази о испуњености услова могу се достављати у неовереним копијама, а наручилац може пре доношења одлуке о додели уговора, захтевати од понуђача , чија је понуда на основу извештаја комисије за јавну набавку оцењена као најповољнија, да достави на увид оригинал или оверену копију свих или појединих доказа / за доказе из члана 76 ЗЈН /.