Среда, 01. Јул 2015.

Инвестициони радови на чесми и уређењу простора око чесме у селу Милошеву

Преузмите: Позив за достављање понуда

Преузмите: Конкурсну документацију

Преузмите: Прилоге 

Преузмите: ИЗМЕЊЕНУ конкурсну документацију

Преузмите: Обавештење о продужењу рока

Преузмите: Прво објашњење

 

1. ПОЗИВ ЗА ДОСТАВЉАЊЕ ПОНУДЕ

1.1. ПОДАЦИ О НАРУЧИОЦУ/ назив, адреса, интернет страна и врста наручиоца /

Месна заједница Милошево, Милошево,општина Неготин, МБ 7213930,ПИБ 100773736, интернет страна општине Неготин www.negotin.rs,

1.2. ВРСТА НАРУЧИОЦА

Корисник буџетских средстава( у даљем тексту : Наручиоц) на основу члана 39. и 60.став 1. Закона о јавним набакама ("Сл. Гласник РС", број 124/2012 и 14/2015) и Правилника о обавезним елементима конкурсне документације у поступцима јавних набавки и начину доказивања испуњености услова („Сл. гласник РС„ број 29/2013 и 104/2013) и Прилога 3Б позива све заитересоване понуђаче да припреме и поднесу понуду у складу са законом, позивом и конкурсном документацијом.
Понуђачи морају да испуњавају све законске услове за учешће у поступку јавне.

1.3. ВРСТА ПОСТУПКА ЈАВНЕ НАБАВКЕ

Поступак јавне набавке мале вредности спроводи се у складу са Законом о јавним набавкама („Сл. гласник РС“ бр.124 / 2012 и 14/2015) и Правилника о обавезним елементима конкурсне документације у поступцима јавних набавки и начину доказивања испуњености услова („Сл. гласник РС „број 29/2013и 104/2014) и Прилога 3Б .

На ову набавку ће се примењивати и други прописи :Закон о буџету РС за 2015 годину, Закон о општем управном поступку; Закон о облигационим односима; Закон о роковима измирења новчаних обавеза у комерцијалним трансакцијама ( „ Сл. Гласник РС“ бр.119/2012 ) Закон о планирању и изградњи ( “Сл. гласник РС” бр. бр. 72/09 ; 81/09 ; испр., 64 /2010- одлука УС и 24/2011 и 145/2014), Закон о роковима измирења новчаних обавеза у комерцијалним трансакцијама ( „ Сл. Гласник РС“ бр.119/2012 ) , Законом о безбедности здравља на раду („Сл.гласник РС“, бр. 101/2005) Посебне узансе о грађењу ( „ Сл.лист СФРЈ“, бр.18/77) и Нормативи за радове и материјал који се уграђује.

1.4. ПРЕДМЕТ ЈАВНЕ НАБАВКЕ

Предмет јавне набавке су радови – /1.3.1./ – Инвестициони радови на чесми и уређењу простора око чесме у селу Милошеву,редни број ЈН 2/2015.

Назив и ознака из општег речника набавке:
45000000 – грађевински радови; 45100000 припремни радови; 45410000 – малтерисање; 45300000 радови на грађевинским инсталацијама

1.6. КРИТЕРИЈУМ ЗА ДОДЕЛУ УГОВОРА
Критеријум за оцењивање понуда је најнижа понуђена цена. Уколико понуђач у својој понуди не наведе све јединичне цене, понуда ће бити одбијена као некомплетна.
У ситуацији када постоје две или више понуда са истом ценом Наручилац ће избор најповољније понуде извршити на тај начин што ће изабрати понуду понуђача који је понудио краћи рок за извођење радова.

1.7. ПРЕУЗИМАЊЕ КОНКУРСНЕ ДОКУМЕНТАЦИЈЕ

Конкурсна документација може се преузети на Порталу јавних набавки или на интернет презентацији општине Неготин www.negotin.rs

1.8. НАЧИН, РОК И МЕСТО ПОДНОШЕЊА ПОНУДЕ

Понуђачи подносе писане понуде у складу са конкурсном документацијом и позивом за подношење понуда. Понуда се доставља у затвореној коверти, са назнаком „ПОНУДА ЗА ЈАВНУ НАБАВКУ БР. 2/2015 –/1.3.1./ – Инвестициони радови на чесми и уређењу простора око чесме у селу Милошеву - НЕ ОТВАРАТИ“, лично или путем поште, на адресу Општинска управа општине Неготин, Књиговодствени сервис МЗ,Трг Стевана Мокрањца 1, 19300 Неготин, до дана 13.07.2015. године до 12,00 часова. На полеђини коверте се наводи назив, контакт особа, број телефона и адреса понуђача.

Понуђач може да поднесе само једну понуду.

Понуда која буде стигла до наведеног рока сматраће се благовременом и узеће се у разматрање.
Неблаговремене понуде неће се отварати и по окончању поступка отварања биће враћене понуђачу, са назнаком да је иста поднета неблаговремено.
Наручилац ће, по пријему одређене понуде, назначити датум и сат њеног пријема и понуђачу ће, на његов захтев, издати потврду о пријему.
У потврди о пријему наручилац ће навести датум и сат пријема понуде.
Понуду коју наручилац није примио у року одређеном за подношење понуда, односно која је примљена по истеку дана и сата до којег се могу понуде подносити, сматраће се неблаговременом.
Наручилац ће, након окончања поступка отварања понуда, неблаговремену понуду вратити неотворену понуђачу, са назнаком да је поднета неблаговремено.
У року за подношење понуде понуђач може да измени, допуни или опозове своју понуду, на начин који је одређен за подношење понуде. Понуђач је дужан да јасно назначи који део понуде мења односно која документа накнадно доставља.
По истеку рока за подношење понуда понуђач не може да повуче нити да мења своју понуду, а уколико то учини или уколико не потпише уговор о јавној набавци када је његова понуда изабрана као прихватљива, наручилац може да закључи уговор са првим следећим најповољнијим понуђачем у складу са чланом 113. Закона о јавним набавкама(''Сл. гласник РС'', бр. 124/2012 и 14/2015).

1.9. МЕСТО, ВРЕМЕ И НАЧИН ОТВАРАЊА ПОНУДА

Отварање понуда обавиће се дана 13.07.2015. године у 12.30 часова у просторијама Општине Неготин, мала сала, на првом спрату зграде.

1.10. УСЛОВИ ПОД КОЈИМА ПРЕДСТАВНИЦИ ПОНУЂАЧА МОГУ УЧЕСТВОВАТИ У ПОСТУПКУ ОТВАРАЊА ПОНУДА

Отварању понуда може присуствовати овлашћени представник понуђача који је дужан да пре почетка отварања понуда Комисији поднесе писмено овлашћење за учешће у поступку отварања понуда (образац 12 у конкурсној документацији).

1.11. РОК ЗА ДОНОШЕЊЕ ОДЛУКЕ

Одлука о додели уговора, која ће бити образложена и која ће садржати податке из извештаја о стручној оцени понуда, податке из члана 105. Закона, осим података из члана 105. став 2. тач.9 и 10, наручилац ће донети у оквирном року који не може бити дужи од десет дана од дана од дана отварања понуда.

1.12. ЛИЦЕ ЗА КОНТАКТ

Додатне информације и објашњења могу се добити сваког радног дана од особа за контакт на телефон 019/544-000 локал 195.
Контакт особе су : Бојан Ђорђевић /моб. 060/4666640, Горан Лепојевић/ моб. 069 8480760/ и Драгица Живковић/ моб.069 8482757/ .