Инвестиционо одржавање зграде Дома културе у селу Вратна, МЗ Вратна
Преузмите : Одлука о измени уговора о јавној набавци
Преузмите : Конкурсну документацију
Преузмите : Обавештење о закљученом уговору
- ПОЗИВ ЗА ДОСТАВЉАЊЕ ПОНУДЕ/ у складу са Прилогом 3Б ЗЈН /
1.1.ПОДАЦИ О НАРУЧИОЦУ/ назив, адреса, интернет страна и врста наручиоца /
Месна заједница Вратна , општина Неготин , село Вратна, интернет страна www.negotin.rs ,
1.2. ВРСТА НАРУЧИОЦА
Корисник буџетских средстава( у даљем тексту : Наручиоц) на основу члана 39. и 60.став 1., тачка Закона о јавним набакама ("Сл. гласник РС ", број 124/2012 ) и Правилника о обавезним елементима конкурсне документације у поступцима јавних набавки и начину доказивања испуњености услова ( „ Сл. Гласник РС „ број 29/2013 ) и Прилога 3Б позива све заитересоване понуђаче да припреме и поднесу понуду у складу са законом, позивом и конкурсном документацијом.
Понуђачи морају да испуњавају све законске услове за учешће у поступку јавне.
1.3 ВРСТА ПОСТУПКА ЈАВНЕ НАБАВКЕ
Поступак јавне набавке мале вредности спроводи се у складу са Законом о јавним набавкама ( „ Сл. Гласник РС“ бр.124 / 2012 ) и Правилника о обавезним елементима конкурсне документације у поступцима јавних набавки и начину доказивања испуњености услова ( „ Сл. Гласник РС „ број 29/2013 ) и Прилога 3Б .
На ову набавку ће се примењивати и други прописи : Закон о буџету РС за 2013. годину, Закон о општем управном поступку; Закон о облигационим односима ; Закон о планирању и изградњи, Закон о роковима измирења новчаних обавеза у комерцијалним трансакцијама ( „ Сл. Гласник РС“ бр.119/2012 )и Нормативи за радове и материјал који се уграђује.
1.4. ПРЕДМЕТ ЈАВНЕ НАБАВКЕ
Предмет ЈНМВ је додела Уговора о јавној набавци радова на инвестиционом одржавању зграде Дома културе у селу Вратна , које се састоји од припремних радова , бетонски радови, керамичарски радови , разни радови, зидарски, сувомонтажни радови, молерско фарбарски, изолатерски радови и тесарски , шифра из општег речника 45000000, 45410000, 45430000, 45440000, 45450000 и ознака из класификације делатности 43.3 завршни грађевински радови ,43.31 и 43.32 , 43.33,43.34 , a на основу Пописа радова са предмером и предрачуном радова на инвестиционом одржавању зграде Дома културе у Вратни број 350- 107/2013-V од априла 2013 урађен од стране Завода за урбанистичко планирање и пројектовање општине Неготин .
1.5. КРИТЕРИЈУМ ЗА ОЦЕЊИВАЊЕ ПОНУДА
Критеријум за оцењивање понуда је најнижа понуђена цена уз испуњење свих административних и техничких захтева у конкурсној документацији.
Уколико понуђач у својој понуди не наведе све јединичне цене, понуда ће бити одбијене као некомплетна.
У ситуацији када постоје две или више понуда са истом ценом Наручилац ће избор најповољније понуде извршити на тај начин што ће изабрати понуду понуђача који је понудио краћи рок за извођење радова.
1.6.НАЧИН ПРЕУЗИМАЊА КОНКУРСНЕ ДОКУМЕНТАЦИЈЕ И ИНТЕРНЕТ СТРАНА ГДЕ ЈЕ ДОКУМЕНТАЦИЈА ДОСТУПНА
Сви заинтересовани понуђачи могу преузети оригинал конкурсну документацију на адреси : Општина Неготин, канцеларија 104 , Трг Стевана Мокрањца број 1. 19300 Неготин на тој адреси могу се добити и остали подаци и доступна на увид на интернет страни : www.negotin.rs и на Порталу јавних набавки .
1.7. НАЧИН ПОДНОШЕЊА ПОНУДА И РОК
Понуда се сматра благовременом ако је примљена код наручиоца до 01.08.2013. године, до 10,00 сати.
Понуђачи подносе понуду препорученом пошиљком или лично на адресу наручиоца:
МЗ Вратна, општина Неготин,
Трг Стевана Мокрањца бр.1.
19300 Неготин
Понуду завести у услужном центру општине Неготин и доставити затим у канцеларију бр. 104 Понуда се доставља у писаном облику са конкурсном документацијом , у затвореној коверти овереној печатом, на којој је на предњој страни текст :
- „Понуда - не отварај“-
„Набавка за радове на инвестиционом одржаважу зграде Дома културе у селу Вратна „
/ залепити ОБРАЗАЦ 11 на предњој страни коверте и уписати назив понуђача/
На полеђини коверте обавезно назначити тачан назив, број телефона и факс понуђача, адресу понуђача и име и презиме овлашћеног лица за контакт.
Понуђач може да поднесе само једну понуду.
Наручилац ће , по пријему одређене понуде, назначити датум и сат њеног пријема и понуђачу ће , на његов захтев, издати потврду о пријему.
У потврди о пријему наручилац ће навести датум и сат пријема понуде.
Понуду коју наручилац није примио у року одређеном за подношење понуда, односно која је примљена по истеку дана и сата до којег се могу понуде подносити, сматраће се неблаговременом.
Наручилац ће , након окончања поступка отварања понуда, неблаговремену понуду вратити неотворену понуђачу, са назнаком да је поднета неблаговремено.
У року за подношење понуде понуђач може да измени , допуни или опозове своју понуду, на начин који је одређен за подношење понуде. Понуђач је дужан да јасно назначи који део понуде мења односно која документа накнадно доставља.
По истеку рока за подношење понуда понуђач не може да повуче нити да мења своју понуду, а уколико то учини или уколико не потпише уговор о јавној набавци када је његова понуда изабрана као најповољнија, наручилац је овлашћен да уновчи гаранцију дату уз понуду.
1.8. МЕСТО, ВРЕМЕ И НАЧИН ОТВАРАЊА ПОНУДА
Јавно отварање понуда ће се обавити дана 01.08.2013. године, у 10,15 сати, у просторијама Општине Неготин, Трг Стевана Мокрањца број 1., Неготин, мала сала општине Неготин .
1.9. УСЛОВИ ПОД КОЈИМ ПРЕДСЕТАВНИЦИ ПОНУЂАЧА МОГУ УЧЕСТВОВАТИ У ПОСТУПКУ ОТВАРАЊА ПОНУДА
Присутни представници понуђача који ће присуствовати поступку отварања понуда, дужни су да наручиоцу предају писмена пуномоћја, на основу којих ће доказати овлашћење за учешће у поступку јавног отварања.
2.0. РОК ЗА ДОНОШЕЊЕ ОДЛУКЕ
Одлука о додели уговора , која ће бити образложена и која ће садржати податке из извештаја о стручној оцени понуда, податке из члана 105. Закона , осим података из члана 105. став 2. тач.9 и 10, наручилац ће донети у оквирном року који не може бити дужи од десет дана од дана од дана отварања понуда.
2.1. ОСОБА ЗА КОНТАКТ
Додатне информације и објашњења у вези са припремом понуде, понуђачи могу добити сваког радног дана од особе за контакт : Драгиша Даниловић ,тел : 064 – 364 87 69 .
I
ОПШТИ ПОДАЦИ О НАБАВЦИ
1.1.ПОДАЦИ О НАРУЧИОЦУ / назив, адреса, интернет страна /
Месна заједница Вратна , општина Неготин , село Вратна, интернет страна www.negotin.rs ,
1.2. ВРСТА ПОСТУПКА ЈАВНЕ НАБАВКЕ
Поступак јавне набавке мале вредности радови спроводи се у складу са Законом о јавним набавкама ( „ Сл. Гласник РС“ бр.124/2012 ) и Правилника о обавезним елементима конкурсне документације у поступцима јавних набавки и начину доказивања испуњености услова ( „ Сл. Гласник РС „ број 29/2013 ) и Прилога 3Б .
1.3. ОСОБА ЗА КОНТАКТ
Додатне информације и објашњења у вези са припремом понуде, понуђачи могу добити сваког радног дана од особе за контакт : Драгиша Даниловић ,тел : 064 – 364 87 69 .
II
ПОДАТКЕ О ПРЕДМЕТУ ЈАВНЕ НАБАВКЕ
2.1. ПРЕДМЕТ ЈАВНЕ НАБАВКЕ
Предмет ЈНМВ је додела Уговора о јавној набавци радова на инвестиционом одржавању зграде Дома културе у селу Вратна , које се састоји од припремних радова , бетонски радови, керамичарски радови , разни радови, зидарски, сувомонтажни радови, молерско фарбарски, изолатерски радови и тесарски , шифра из општег речника 45000000, 45410000, 45430000, 45440000, 45450000 и ознака из класификације делатности 43.3 завршни грађевински радови ,43.31 и 43.32 , 43.33,43.34 , a на основу Пописа радова са предмером и предрачуном радова на инвестиционом одржавању зграде Дома културе у Вратни број 350- 107/2013-V од априла 2013 урађен од стране Завода за урбанистичко планирање и пројектовање општине Неготин .
2.2. ТЕХНИЧКЕ КАРАКТЕРИСТИКЕ - СПЕЦИФИКАЦИЈЕ
Прва фаза радова
Р.бр. |
Опис позиције |
Једин. |
Колич. мере |
1.
|
I ЗИДАРСКИ РАДОВИ Малтерисање унутрашњих зидова и носећих греда кречним малтером у два слоја. Пре малтерисања површине очистити и испрскати цементним малтером. Први слој, грунт, радити кречним малтером размере 1:3 дебљине слоја до 2 цм од просејаног шљунка „јединице“ и креча. Малтер стално мешати да се кречно млеко не издвоји. Малтер нанети преко подлоге и нарезати ради бољег прихватања другог слоја. Други слој, размере 1:3 справити са ситним и чистим песком, без примеса муља и органских материјала. Пердашити уз квашење и глачање малим пердашкама. Омалтерисане површине морају бити равне без прелома и таласа, а ивице оштре и праве. Малтер квасити да не дође до брзог сушења и „прегоревања“. Обрачун по м² омлтерисане површине. |
м² |
310 |
|
|
|
|
1.
|
II СУВИМОНТАЖНИ РАДОВИ Облагање плафона гипс картонским плочама ГКБ 12,5 мм, са израдом једноструке челичне потконструкције, систем Кнауф Д122. Једноструку потконструкцију израдити од монтажних поцинкованих профила ЦД 60х27 мм директно причвршћених за дапшчану облогу и обложити гипс картонским плочама, по пројекту и упутству произвођача. Саставе обрадити глет масом и бандаж тракама по упутству пројектанта. У цену улази и радна скела. Обрачун по м². |
м² |
220 |
|
|
|
|
1.
|
III МОЛЕРСКО ФАРБАРСКИ РАДОВИ Бојење и глетовање фино малтерисаних зидова, плафона и греда дисперзуивним китом. Површине одбрусити, очистити и извршити неутрализовање. Прегледати и китовати мања оштећења и пукотине. Импрегнирати и превући дисперзивни кит три пута. Преко глатке површћине нанети полудфисперзивну боју два пута са изједначавањем боје и нијансе. Све радове по овој позицији извести према техничким упутствима (ТУ). Обрачун по м². |
м²
|
530,00
|
|
|
|
|
1. |
IV ИЗОЛАТЕРСКИ РАДОВИ Набавка материјала и израда термоизолације од минералне вуне између рогова дебљине д=12 цм. Обрачун по м².
Набавка и постављање ПВЦ фолије обрачун по м²
|
м²
м²
|
220,00
220,00 |
|
|
|
|
1.
2. |
V ТЕСАРСКИ РАДОВИ
Набавка и постављање дрвених греда димензија 14х14 цм на које се закива дашчана облога. Греде радити од суве, праве и квалитетне јелове грађе по детаљима и упутству пројектанта. На ослонцима припремити лежишта греда. Нове греде пажљивол поставити, извршити заштиту и импрегнацију. У цену улази и помоћна скела. Обрачун по м².
Набавка и постављање дашчане облоге плафона. Даске дебљине 3о мм од суве, праве и квалитетне јелове даске оптималне дужине поставити на додир и заковати. Облога се прикрива као носач термоизолације и плафона. Обрачун по м².
|
м²
м² |
2.06
220,00 |
Друга фаза
Р.бр. |
Опис позиције |
Једин. |
Колич. мере |
1.
|
I ПРИПРЕЕМНИ РАДОВИ
Демонтажа постојећих улазних врата ради поновне монтаже, због уградње равнајућег слоја. Обрачун извршити паушално. |
|
паушално |
|
|
|
|
1. |
II БЕТОНСКИ РАДОВИ Израда равнајућег слоја просечне дебљине 5 цм. Обрачун по м². |
м² |
180 |
|
|
|
|
1. |
III КЕРАМИЧАРСКИ РАДОВИ Постављање подних керамичких плочица у слоју лепка. У површину урачунати и површину сокле висине 10 цм. Обрачун по м². |
м² |
186 |
1.
|
IV РАЗНИ РАДОВИ Поновна монтажа улазних врата. Оштећена места санирати продужним малтером и обојити полудисперзивном бојом два пута. Боју и нијансу изједначити са постојећом. Обрачун извршити паушално. |
|
паушално |
|
|
|
|
2.3. ТЕХНИЧКЕ ДОКУМЕНТАЦИЈЕ И ПЛАНОВИ
У изворној конкурсној документацији кao и код особе за контакт.
ОБАВЕЗНИ УСЛОВИ ЗА УЧЕШЋЕ У ПОСТУПКУ ЈАВНЕ НАБАВКЕ ИЗ ЧЛАНА 75. И 76. ЗАКОНА И УПУТСТВО КАКО СЕ ДОКАЗУЈЕ ИСПУЊЕНОСТ ТИХ УСЛОВА
2.4. Испуњеност услова из члана 75. став 1. закона понуђач доказује достављањем следећих доказа одређени чл. 77. Закона :
1. Извод из регистра Агенције за привредне регистре ПРИЛОГ 1.
2. Потврда надлежног суда да он и његов законски заступник није осуђиван за неко од кривичних дела као члан организоване криминалне групе, да није осуђиван за кривична дела против привреде, кривична дела против животне средине, кривично дело примања или давања мита, кривично дело преваре ПРИЛОГ 2.
3. Потврде надлежног суда да му није изречена мера забране обављања делатности, која је на снази у време објављивања односно слања позива за подношење понуда . ПРИЛОГ БР. 3
4. Потврда надлежног пореског органа и организације за обавезно социјално осигурање да је измирио доспеле порезе, доприносе и друге јавне даџбине ( Пореске управе Министарства финансија Републике Србије и Потврда јединице локалне самоуправе – Управе јавних прихода) ПРИЛОГ БР.4
5. да има важећу дозволу надлежног органа за обављање делатности која је предмет јавне набавке, ако је таква дозвола предвиђена посебним прописима ПРИЛОГ бр.5;
Понуђач мора приликом састављања своје понуде изричито да наведе да су поштовали обавезе које произилазе из важећих прописа о заштити на раду , запошљавању и условима рада, заштити животне средине , као и да понуђач гарантује да је ималац права интелектуалне својине/ ако је то потребно у конкретној набавци /.
Доказ под тачком 2.4. од 2) до 4) не може бити старија од два месеца пре отварања понуда.
УМЕСТО ГОРЕ НАВЕДЕНИХ ПРИЛОГА (1- 4) ПОНУЂАЧ МОЖЕ ДА ДОСТАВИ САМО:
ОБРАЗАЦ 7. Изјаву о испуњењу неопходних законских услова - из члана 75.тачка 1 до 4. Закона о јавним набавкама (“Службени гласник РС” бр.124/2012), дату под пуном моралном, материјалном и кривичном одговорношћу, потписану и оверену од стране овлашћеног лица понуђача.
Уколико понуду подноси понуђач који наступа самостално или понуђач који наступа са подизвођачем Изјаву којом потврђује да испуњава све услове из члана 75.тачка 1 до 4. Закона о јавним набавкама – Образац 7 потписује само понуђач.
Уколико понуду подноси група понуђача Изјаву којом потврђује да испуњава услове од тачке 1 до 4 из члана 75. Закона о јавним набавкама – Образац7 потписује сваки члан групе понуђача.
Докази о испуњености услова могу се достављати у неовереним копијама, а наручилац може пре доношења одлуке о додели уговора, захтевати од понуђача , чија је понуда на основу извештаја комисије за јавну набавку оцењена као најповољнија, да достави на увид оригинал или оверену копију свих или појединих доказа.
Ако је понуђач доставио изјаву из члана 77. став 4 овог закона , наручилац може пре доношења одлуке о додели уговора, захтевати од понуђача , чија је понуда на основу извештаја комисије за јавну набавку оцењена као најповољнија, да достави на увид оригинал или оверену копију свих или појединих доказа.
Ако понуђач у остављеном року који не може бити краћи од пет дана, не достави на увид оригинал или оверену копију тражених доказа, наручилац ће његову понуду одбити као неприхватљиву.
Понуђачи ниси дужни да доставе доказе који су јавно доступни на интернет страцама надлежних органа .
Понуђач може да наведе интернет страну на којој су тражени подаци јавно доступни.
У овој набавци наручилац се определио да је Изјава понуђача довољан доказ и не тражи доставу других обавезних доказа из чл. 75. тач. 1 до 4., за тачку 5. може доставити фотокопију доказа ако је потребна у овој набавци .
2.5. Испуњеност услова из члана 76 . Закона понуђач доказује достављањем следећих доказа одређени чл.77. Закона – додатни услови :
- у погледу финансијског капацитета, - Биланс стања и успеха са мишљењем овлашћеног ревизора за претходну обрачунску годин у- ( доставља се приликом отварања понуда) ПРИЛОГ бр.6;
- изјава о кључном техничком особљу и други експерти који раде за понуђача , који ће бити одговорни за извршење уговора, као и о лицима одговорним за контролу квалитета - кадровског капацитета - (Један одговорни извођач радова код Понуђача и наведен у понуди, који ће бити ангажован на наведеним пословима ). Доказ : Уговор о раду или уговор о делу или уговор о пословно-техничкој сарадњи за одговорног извођача радова заједно са било којом лиценцом за грађевинске радове,и потврдом ИКС ( доставља се приликом отварања понуда ) ПРИЛОГ бр.7;
- Депо картон, ОП образац, бланко меница , менично писмо и захтев за регистрацију менице - (доставља се код потписивања уговора) ПРИЛОГ БР. 8.
Докази о испуњености услова могу се достављати у неовереним копијама, а наручилац може пре доношења одлуке о додели уговора, захтевати од понуђача , чија је понуда на основу извештаја комисије за јавну набавку оцењена као најповољнија, да достави на увид оригинал или оверену копију свих или појединих доказа / за доказе из члана 76 ЗЈН /.